Careers

See all available jobs


Candidatul ideal

Ce asteptam de la tine?

  • Sa iti doresti sa cunosti oameni noi, sa te bucuri de realizarile tale si ale colegilor tai;
  • Sa gasesti solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor;
  • Sa fii deschis(a) sa utilizezi instrumente si solutii cu ajutorul unor tehnologii inovatoare in procesul de vanzare;
  • Sa fii disponibil(a) sa faci prospectarea activa a pietei si deci sa te deplasezi in teritoriu pentru a te intalni cu clientii.

Descrierea jobului

Ce iti propunem?

Te invatam sa promovezi serviciile si produsele financiare ale TBI destinate clientilor persoane fizice.
TBI doreste sa schimbe modul de a aborda clientii si iti pune la dispozitie tehnologia si instrumentele necesare pentru a incheia vanzarea pe loc, oriunde s-ar afla clientul.

Ce iti oferim?

  • Relatie de munca stabila, deci contract de munca pe perioada nedeterminata.
  • Poti avea un venit lunar competitiv – parte fixa si bonus de performanta lunar (in functie de realizarile tale lunare). Cei mai buni dintre colegii tai castiga in medie 4000 lei net din bonusuri.
  • Chiar daca nu ai experienta, vei beneficia de training specializat de vanzari.
  • Oportunitatile de dezvoltare profesionale iti vor fi asigurate printr- un plan de cariera personalizat.


Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj);
  • Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari in segmentul IMM;
  • Personalitate foarte dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala;
  • Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu;
  • Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata pe obtinerea de rezultate;
  • Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate;
  • Fluenta in limba engleza – scris&vorbit;
  • Permis de conducere – categoria B.

Descrierea jobului

Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:

  • Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti IMM si Corporate;
  • Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali;
  • Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in alegerea ofertei optime de finantare;
  • Prezentarea si promovarea produselor companiei (credite&leasing) in conformitate cu standardele si politicile acesteia;
  • Ofertarea de produse, participarea la negocieri, pregatirea dosarului de finantare, urmarirea acestuia pana la finalizarea analizei, semnarea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
  • Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
  • Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portofoliului de clienti, activitatea de prospectare si situatia vanzarilor


Candidatul ideal

Expert technical background with a particularly deep understanding of the following:

  • Server technologies: Windows systems and Linux systems and services
  • Web servers, web proxies, active directory, monitoring
  • Networking – TCP/IP, ISO/OSI, HTTP, FTP, SMTP, DNS, TLS, LDAP, etc.
  • Scripts - PowerShell, Bash, Python
  • Microsoft Azure administration
  • 3+ years of prior experience in Infrastructure and Application Security, System/Network Administration are required
  • Strong knowledge in SIEM/SOC would be considered as an advantage
  • University degree in Computer Information Systems or Telecommunication or other related area
  • Experience in Vulnerability and patch management
  • Working experience with security monitoring solutions
  • Working experience with endpoint protection and spam protection
  • Knowledge of implementation, administration and monitoring
  • Good knowledge in Windows OS
  • Certification: MCSA, CompTIA Security+, CCNA will be considered a plus
  • Experience working with geographically dispersed teams

A good candidate is expected to demonstrate:

  • Ability to learn fast and work in a dynamic environment
  • Good command of English
  • Ability to work well in a team environment
  • Demonstrate good communication skills
  • Willingness to develop in information security area

Descrierea jobului

  • Reports to the Security Manager
  • Perform Security Risk Assessments
  • Perform Application vulnerability scanning
  • Perform Network vulnerability scanning
  • Spread security awareness throughout the company
  • Installation and maintenance of internal security tools.
  • Monitoring and interpreting data from several security monitoring platforms
  • Security Incident Management and Security Event Management
  • Creation and maintenance of security policies, approval of change requests from security point of view.
  • Work closely with development teams, IT teams and other peers within the company to advice on security.


Candidatul ideal

Ti-ar placea sa primesti si tu un astfel de mesaj de la clienti?

“Am sunat in Call Center la TBI Credit si, ca de obicei, mi-au raspuns rapid. Am obtinut toate informatiile si am inteles ce aveam de facut pentru a-mi rezolva problema. Am aflat despre o campanie noua si am contractat un produs de creditare de care chiar aveam nevoie. Imi place cum interactionati voi cu clientii, aveti rabdare, explicati clar si dati toate detaliile. Am aflat ca, pe langa TBI Credit, exista si TBI Bank si TBI Leasing. Mi-ar placea sa aflu mai multe despre produsele voastre, pentru ca sunt multumit de serviciile oferite pana acum.”

Iti oferim aceasta oportunitate, ca membru al echipei noastre de Call Center!

Descrierea jobului

Iata ce iti oferim:

  • o echipa entuziasta si dinamica;
  • un birou proaspat renovat, intr-o cladire aflata aproape de statia de metrou Aurel Vlaicu;
  • pachet salarial motivant;
  • bonus de instalare;
  • bonus de performanta;
  • training in domeniul financiar-bancar;
  • oportunitati reale de dezvoltare profesionala;
  • oportunitatea de a aplica intern, dupa un an, pentru alte posturi din companiile noastre: TBI Bank, TBI Credit, TBI Leasing.

Suna atractiv? Hai sa ne cunoastem!



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostinte operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienti/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Absolvent de facultate
  • Experienta in domeniu de minim doi ani
  • Engleza la nivel mediu-avansat
  • Preferabil certificat CCNA/CCNP

Descrierea jobului

  • Mentenanta infrastructura informatica (hardware, software, comunicatie), help-desk primar utilizator
  • Executare lucrari upgrade, instalare, relocare sisteme de calcul si periferice (ex. copiatoare, imprimante, scannere etc)
  • Inventariere echipamente de infrastructura ale companiei sub supravegherea Administratorului de Sistem (Coordonator Infrastructura)
  • Creare utilizatori infrastructura hardware cf. fiselor de utilizatori primite de la departamentele companiei
  • Alocare drepturi si securizari pe fisiere importante din retea
  • Urmarirea si administrarea copiilor de siguranta (backup), conform planului de backup
  • Contribuie la dezvoltarea sau modificarea retelei informatice (WLAN, reguli de acces etc)


The Senior Network Administrator works collaboratively with the entire operations team to perform network and system design and support. Specifically s/he is responsible for performing technical work related to the installation, testing, monitoring, and problem resolution related to the TBI network and system infrastructure. A Senior Network Administrator should be able to work independently and manage their workload. You should be able to take a general problem and be able to research options, define the project plan, define the budget, determine all dependencies, and implement the solution with oversight.

Minimum Education Required

  • Bachelor's degree in computer science, information technology, related degree or equivalent experience.

Years of Experience Required

  • Five (5) years’ experience managing and maintaining datacenter and corporate networks. Preferred experience around managed service providers and banking environments.
  • Two (2) years’ experience managing server infrastructure including Windows Server, Active Directory, and all associated services integrated in Microsoft Active Directory

Required Knowledge, Skills, and Other Abilities

  • Strong software defined networking/datacenter architecture experience
  • Expert knowledge of TCP/IP and other IP protocols
  • Strong experience managing and designing Cisco ACL environments
  • Strong experience with, clustering, Cisco FTD
  • Strong enterprise network and system architecture experience
  • Strong analytical skills, excellent oral and written communicative skills, quick learner, self-motivated, patient, and be able to work in stressful situations, and willing to work flexible hours
  • Experience around major Linux distributions (ability to install/maintain/debug MTA’s – dovecot, postfix, winbind, etc.)
  • Ability to assist in managing Microsoft active directory, Windows Server, and Hyper-V
  • Ability to assist in managing VMware ESXi and V-Center, Azure
  • Ability to assist in troubleshooting network and system issues
  • Critical thinking and problem solving skills
  • Self-starter and drive to take initiative and own issues
  • Ability to demonstrate supportive relationships with peers, customers, partners, and corporate executives

Preferred Technologies

  • Cisco (ASA, FMC-FTD; Managed Switches – Layer 2 & 3)
  • Imperva WAF / Checkpoint Firewalls
  • MPLS
  • Site to Site VPN creation
  • Routing and switching
  • Windows Server 2008-2012 R2/2016
  • Windows Hyper V
  • VMware ESXi and VCenter
  • AWS/Azure experience is a plus
  • Major Linux distributions experience is a plus

Responsibilities

  • Architect new network and system environments following best practices for security, performance, and reliability for datacenter and corporate offices
  • Assist in planning and performing company acquisitions by merging corporate offices and datacenters
  • Perform root-cause troubleshooting for network and system infrastructure
  • Help improve the networking and system disaster recovery strategy for datacenter and hosting environments
  • Perform routine maintenance on network and system devices (patches, break-fix, upgrades, etc.)
  • Combination of Technical Design / Cisco Networking, Security, Data Center and Cloud Technology Solutions
  • Perform security monitoring, penetration testing, and vulnerability remediation; ongoing performance tuning, hardware upgrades, and resource optimization;
  • Develop, maintain and support technical infrastructure, network, and server components
  • Assist in day to day network and system administration tasks (Firewall ACL creation, site to site tunnels, server deployments, server troubleshooting)
  • Assists in Firewall ACL implementation, VPN tunnel configuration and troubleshooting, and VLAN and port configuration.
  • Ability to work responsibly with or without direct supervision, with a proven ability to prioritize and multitask.
  • Works as a supportive and engaged member of the team and willing to mentor other team members.
  • Demonstrates excellent analytical and problem-solving skills.
  • Other duties as assigned.
  • Provide input on new technologies, hardware, software, and operating systems to meet company and IT department strategic goals.
  • Work with external vendors and internal clients in the resolution of server hardware and software issues, and in the implementation of internal & external projects.


This position is temporary (2 years maternity cover).

Job description

  • Development, amendment and implementation of new process and internal regulatory documents (policies, procedures, instructions etc.);
  • Support and control over the process of approval;
  • Maintenance of the internal regulatory documents’ storage/system;
  • Close cooperation with Compliance Department in all interactions with regulatory offices;
  • Communication to the employees of all developed and amended internal regulatory documents in the due time.

Skills

  • Education: University degree level in finance, business administration, economics or legal;
  • Professional experience: at least 1 year in a similar role;
  • Computer literacy: very good knowledge of MS Excel, Word, Visio;
  • Language skills: fluency in English;
  • Very good analytical, organizational and communication competences;
  • Proactive.


Candidatul ideal

  • Studii superioare (diploma licenta) juridice;
  • Minim 3 ani experienta in activitatea de litigii, recuperare judiciara intr-o institutie bancara/de leasing;
  • Cunostinte in domeniul legislatiei institutiilor financiare bancare / nebancare si a normelor si regulamentelor Bancii Nationale a Romanei referitoare la institutiile financiare bancare / nebancare;
  • Nivel cunoastere limba Engleza: Mediu / Avansat;
  • Cunostinte avansate ale Microsoft Office (Excel, Word,Powerpoint);
  • Responsabilitate, spirit de initiativa, integritate, lucru in echipa si organizare;
  • Acuratete in modul de lucru, rigurozitate, atentie la detalii;
  • Abilitati dezvoltate de analiza si sinteza.

Descrierea jobului

  • Efectueaza demersurile necesare pentru initierea procedurilor legale de recuperare a creantelor;
  • Asigura reprezentarea si asistenta juridica in fata instantelor judecatoresti sau arbitrale, in litigiile in care angajatorul este parte, precum si in fata oricaror altor autoritati publice sau private, executori judecatoresti, practicieni in insolventa, notari, avocati, etc;
  • Redacteaza, semneaza, depune si sustine cereri, actiuni, aparari in cadrul dosarelor de concordat preventiv, insolventa, executare silita si/sau in dosarele conexe acestora, in vederea apararii si protejarii intereselor Angajatorului;
  • Monitorizeaza procesul de recuperare a creantelor in dosarele de concordat preventiv, insolventa si executare silita, implicandu-se activ, propunand solutii juridice in vederea diminuarii termenului de recuperare si maximizarii sumelor recuperate;
  • Monitorizeaza termenele stabilite in dosarele in care Angajatorul este parte si efectueaza demersurile necesare in vederea protejarii drepturilor si intereselor acestuia;
  • Verifica si monitorizeaza documentele publicate in Buletinul Procedurilor de Insolventa cu privire la clientii care beneficiaza de produse de credit/ leasing din partea Angajatorului;
  • Acorda suport juridic in faza extrajudiciara a colectarii creantelor de la clienti, respectiv: formularea si/sau avizarea raspunsurilor catre clienti, institutii publice sau private;
  • Emite opinii juridice cu privire la contractele de credit / leasing, referitoare la activitatea de recuperare a debitelor. In acest sens, intocmeste si / sau avizeaza din punct de vedere juridic tranzactiile extrajudiciare incheiate cu clientii;
  • Emite si actualizeaza rapoarte periodice de activitate cu privire la dosarele de concordat preventiv, insolventa, executare silita precum si referitoare la litigii conexe acestor dosare.


Candidatul ideal

  • Studii superioare (profilul economic reprezinta un avantaj)
  • Sa detina abilitati analitice si de rezolvare a problemelor
  • Abilitati bune de operare PC
  • Bune abilitati de organizare, planificare si atentie la detalii
  • Orientat catre munca in echipa

Descrierea jobului

  • Asigura la timp satisfacerea cerintelor clientilor cu privire la problemele operationale, dovedind o atitudine si un comportament profesionist; asigura servicii de calitate
  • Tratarea solicitarilor de rambursare anticipata a contractelor de credit si inchiderea acestora in urma achitarii integrale
  • Intocmirea de situatii contabile / calculul soldurilor de plata pentru contracte in executare si clienti care solicita refinantare la alte banci
  • Mentinerea relatiei cu angajatii Companiei in ceea ce priveste solicitarile clientilor de a rambursa creditul total/partial
  • Efectuarea corectiilor sau modificarilor solicitate de catre unitatile teritoriale: corectii dobanzi, ajustare penalizari, rambursari anticipate partiale si totale
  • Inchiderea in sistem a contractelor cu reziliere
  • Emiterea adreselor de sold zero, atat pentru clienti cat si pentru Departamentele Companiei
  • Reglarea in sistem atat operational cat si contabil a contractelor cu refinantari interne sau externe


Candidatul ideal

  • Abilitati in utilizarea calculatoarelor si a altor echipamente informatice
  • Sa detina abilitati analitice si de rezolvare a problemelor
  • Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii
  • Orientat catre munca in echipa
  • Capacitatea de adaptare si implementare.

Descrierea jobului

  • Asigurarea derularii neintrerupte a activitatii companiei si a satisfacerii nevoilor clientilor interni prin livrarea documentelor solicitate
  • Arhivarea sistematica a documentelor companiei conform procedurilor si normelor de lucru interne
  • Arhivarea externa a documentelor la Iron Mountain
  • Verificarea documentelor supuse arhivarii si intocmirea borderourilor de ahivare
  • Intocmirea listelor de inventar pentru documentele care urmeaza a fi arhivate
  • Administrarea documentelor arhivate in vederea punerii lor la dispozitie catre structurile companiei care le solicita.


Candidatul ideal

  • Studii finalizate
  • Cunostinte operare PC (MS Office, Windows)
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Flexibilitate si adaptabilitate

Descrierea jobului

  • Acorda informatii clientilor Bancii cu privire la produsele bancii.
  • In situatia in care inlocuieste Seful de Agentie, va prelua integral atributiile acestuia pe perioada in care asigura inlocuirea, in baza deciziei interne.
  • Prezinta/inmaneaza tuturor clientilor/potentialilor clienti materiale publicitare utilizate in procesul de vanzare la ghiseu sau in cursul vizitelor la clienti.
  • Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor – cross-selling, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii.
  • Isi insuseste si respecta atat procedurile interne ale TBI Bank cat si normativele in vigoare.
  • Cunoaste si respecta Regulamentul de Ordine Interioara al TBI Bank, isi insuseste toate normele trimise spre studiu de departamentul Audit si Conformitate.
  • Respecta programul stabilit de Seful de Agentie Bancara, atat la ghiseu, cat si in deplasarile pe teren.
  • Identifica si raporteaza superiorului ierarhic evenimentele generatoare de risc operational si reputational, conform reglementarilor interne.
  • Intocmeste rapoartele de vanzari si orice alte rapoarte solicitate de superiorul direct.


Candidatul ideal

  • Experienta de minim 1 an in coordonarea unei echipe de vanzari directe.
  • Capacitate de analiza, sinteza;
  • Abillitati de comunicare si de negociere;
  • Auto-motivare si capacitatea de a performa eficient in perioade dificile;
  • Are capacitatea de a organiza, coordona, controla si evalua activitatea unei echipe;
  • Studii superioare
  • Cunostinte operare PC (Windows, Word, Excel, Internet);
  • Permis de conducere, categoria B.

Descrierea jobului

  • Sa formeze o echipa de consilieri vanzari servicii financiare;
  • Sa planifice, coordoneze si sa controleze activitatea echipei de vanzari directe;
  • Sa promoveze imaginea, produsele si serviciile firmei, in concordanta cu interesele acesteia si cu procedurile interne specifice;
  • Sa dezvolte si sa gestioneze portofoliul de clienti;
  • Sa realizeze targetul de vanzari alocat.

Oferim

  • Un pachet salarial care recompenseaza dorinta de performanta (salariu fix si comision);
  • Masina de serviciu;
  • Telefon de serviciu;
  • Sansa de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.


Candidatul ideal

  • Experienta in domeniul financiar-bancar de minim un an (preferabil in activitatea de creditare persoane fizice)
  • Bune abilitati de analiza si in gasirea de solutii
  • Spirit de observatie, rabdare, implicare, initiativa
  • Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa
  • Seriozitate, responsabilitate, integritate, punctualitate, respectarea termenelor limita
  • Absolvent de studii universitare
  • MS Office

Descrierea jobului

  • Verificarea documentatiei contractuale si a conditiilor conform normelor si procedurilor interne;
  • Verificarea respectarii criteriilor de eligibilitate;
  • Intocmirea unui profil corect al clientului;
  • Verificarea clientului in bazele de date specifice;
  • Luarea deciziei finale de creditare respectand normele si procedurile interne;
  • Pregatirea rapoartelor specifice pentru managementul companiei;
  • Gestionarea fizica eficienta a dosarelor de credit cu respectarea termenelor prevazute.

Contact

Customer Service
021 259 86 00 

Working hours
Monday - Friday
| 09:00 - 18:00

Saturday - Sunday
| Closed

Network

Head office

Bucharest, Romania,
8-12, Putul lui Zamfir Str.