Careers

See all available jobs


Candidatul ideal

  • University diploma
  • Good MS Office skills
  • Very good verbal and written communication skills
  • Knowledge of reception, administrative and clerical procedures
  • Good English - verbal and written
  • Professional tenure (office attire)
  • Attention to detail, reliability and stress tolerance
  • Very important: good use of customer service orientation, principles and practices

Descrierea jobului

  • Greet persons entering organization
  • Direct persons to correct destination
  • Deal with queries from the public and customers
  • Answer the telephone, screen and direct calls
  • Provide information to callers
  • Take and relay messages
  • Ensure knowledge of staff movements in and out of organization
  • Monitor visitor access and maintain security awareness
  • Provide general administrative and clerical support
  • Prepare correspondence and documents
  • Receive and sort mail and deliveries
  • Schedule and maintain appointments diary either manually or electronically
  • Organize conference and meeting room bookings
  • Co-ordinate meetings and organize catering
  • Control inventory relevant to reception area
  • Maintain the reception area


Candidatul ideal

  • Studii finalizate
  • Cunostinte operare PC (MS Office, Windows)
  • Excelente abilitati de comunicare, ascultare si relationare
  • Intelegere si interes fata de produsele si pietele financiare/bancare
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate
  • Atitudine corecta si prietenoasa fata de clienti

Descrierea jobului

Ce asteptam de la tine?

  • Sa iti doresti sa cunosti oameni noi, sa te bucuri de realizarile tale si ale colegilor tai.
  • Sa gasesti solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor.
  • Sa fii deschis(a) sa utilizezi instrumente si solutii cu ajutorul unor tehnologii inovatoare in procesul de vanzare.
  • Sa fii disponibil(a) sa faci prospectarea activa a pietei si deci sa te deplasezi in teritoriu pentru a te intalni cu clientii.
  • Sa prezinti tuturor clientilor/potentialilor clienti materialele publicitare utilizate in procesul de vanzare in agentie sau in cursul vizitelor la clienti.
  • Sa promovezi produsele bancii si sa faci propuneri alternative clientilor – cross-selling, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii


Pentru sucursalele Decebal si Mosilor

Candidatul ideal

  • Studii finalizate
  • Cunostinte operare PC (MS Office, Windows)
  • Excelente abilitati de comunicare, ascultare si relationare
  • Ințelegere si interes fata de produsele si pietele financiare/bancare
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate
  • Atitudine corecta si prietenoasa fata de clienti

Descrierea jobului

  • Acorda informatii clientilor Bancii cu privire la produsele bancii.
  • Prezinta/inmaneaza tuturor clientilor/potentialilor clienti materiale publicitare utilizate in procesul de vanzare la ghiseu sau in cursul vizitelor la clienti.
  • Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor – cross-selling, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii.
  • Isi insuseste si respecta atat procedurile interne ale TBI Bank cat si normativele in vigoare.
  • Cunoaste si respecta Regulamentul de Ordine Interioara al TBI Bank, isi insuseste toate normele trimise spre studiu de departamentul Audit si Conformitate.
  • Respecta programul stabilit de Seful de Agentie Bancara, atat la ghiseu, cat si in deplasarile pe teren.
  • Identifica si raporteaza superiorului ierarhic evenimentele generatoare de risc operational si reputational, conform reglementarilor interne.
  • Intocmeste rapoartele de vanzari si orice alte rapoarte solicitate de superiorul direct


Candidatul ideal

Ce asteptam de la tine?

  • Sa iti doresti sa cunosti oameni noi, sa te bucuri de realizarile tale si ale colegilor tai;
  • Sa gasesti solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor;
  • Sa fii deschis(a) sa utilizezi instrumente si solutii cu ajutorul unor tehnologii inovatoare in procesul de vanzare;
  • Sa fii disponibil(a) sa faci prospectarea activa a pietei si deci sa te deplasezi in teritoriu pentru a te intalni cu clientii.

Descrierea jobului

Ce iti propunem?

Te invatam sa promovezi serviciile si produsele financiare ale TBI destinate clientilor persoane fizice.
TBI doreste sa schimbe modul de a aborda clientii si iti pune la dispozitie tehnologia si instrumentele necesare pentru a incheia vanzarea pe loc, oriunde s-ar afla clientul.

Ce iti oferim?

  • Relatie de munca stabila, deci contract de munca pe perioada nedeterminata.
  • Poti avea un venit lunar competitiv – parte fixa si bonus de performanta lunar (in functie de realizarile tale lunare). Cei mai buni dintre colegii tai castiga in medie 4000 lei net din bonusuri.
  • Chiar daca nu ai experienta, vei beneficia de training specializat de vanzari.
  • Oportunitatile de dezvoltare profesionale iti vor fi asigurate printr- un plan de cariera personalizat.


Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj);
  • Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari in segmentul IMM;
  • Personalitate foarte dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala;
  • Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu;
  • Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata pe obtinerea de rezultate;
  • Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate;
  • Fluenta in limba engleza – scris&vorbit;
  • Permis de conducere – categoria B.

Descrierea jobului

Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:

  • Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti IMM si Corporate;
  • Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali;
  • Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in alegerea ofertei optime de finantare;
  • Prezentarea si promovarea produselor companiei (credite&leasing) in conformitate cu standardele si politicile acesteia;
  • Ofertarea de produse, participarea la negocieri, pregatirea dosarului de finantare, urmarirea acestuia pana la finalizarea analizei, semnarea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
  • Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
  • Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portofoliului de clienti, activitatea de prospectare si situatia vanzarilor


Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj);
  • Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari in segmentul IMM;
  • Personalitate foarte dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala;
  • Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu;
  • Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata pe obtinerea de rezultate;
  • Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate;
  • Fluenta in limba engleza – scris&vorbit;
  • Permis de conducere – categoria B.

Descrierea jobului

Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:

  • Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti IMM si Corporate;
  • Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali;
  • Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in alegerea ofertei optime de finantare;
  • Prezentarea si promovarea produselor companiei (credite&leasing) in conformitate cu standardele si politicile acesteia;
  • Ofertarea de produse, participarea la negocieri, pregatirea dosarului de finantare, urmarirea acestuia pana la finalizarea analizei, semnarea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
  • Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
  • Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portofoliului de clienti, activitatea de prospectare si situatia vanzarilor


Candidatul ideal

Expert technical background with a particularly deep understanding of the following:

  • Server technologies: Windows systems and Linux systems and services
  • Web servers, web proxies, active directory, monitoring
  • Networking – TCP/IP, ISO/OSI, HTTP, FTP, SMTP, DNS, TLS, LDAP, etc.
  • Scripts - PowerShell, Bash, Python
  • Microsoft Azure administration
  • 3+ years of prior experience in Infrastructure and Application Security, System/Network Administration are required
  • Strong knowledge in SIEM/SOC would be considered as an advantage
  • University degree in Computer Information Systems or Telecommunication or other related area
  • Experience in Vulnerability and patch management
  • Working experience with security monitoring solutions
  • Working experience with endpoint protection and spam protection
  • Knowledge of implementation, administration and monitoring
  • Good knowledge in Windows OS
  • Certification: MCSA, CompTIA Security+, CCNA will be considered a plus
  • Experience working with geographically dispersed teams

A good candidate is expected to demonstrate:

  • Ability to learn fast and work in a dynamic environment
  • Good command of English
  • Ability to work well in a team environment
  • Demonstrate good communication skills
  • Willingness to develop in information security area

Descrierea jobului

  • Reports to the Security Manager
  • Perform Security Risk Assessments
  • Perform Application vulnerability scanning
  • Perform Network vulnerability scanning
  • Spread security awareness throughout the company
  • Installation and maintenance of internal security tools.
  • Monitoring and interpreting data from several security monitoring platforms
  • Security Incident Management and Security Event Management
  • Creation and maintenance of security policies, approval of change requests from security point of view.
  • Work closely with development teams, IT teams and other peers within the company to advice on security.


Candidatul ideal

Ti-ar placea sa primesti si tu un astfel de mesaj de la clienti?

“Am sunat in Call Center la TBI Credit si, ca de obicei, mi-au raspuns rapid. Am obtinut toate informatiile si am inteles ce aveam de facut pentru a-mi rezolva problema. Am aflat despre o campanie noua si am contractat un produs de creditare de care chiar aveam nevoie. Imi place cum interactionati voi cu clientii, aveti rabdare, explicati clar si dati toate detaliile. Am aflat ca, pe langa TBI Credit, exista si TBI Bank si TBI Leasing. Mi-ar placea sa aflu mai multe despre produsele voastre, pentru ca sunt multumit de serviciile oferite pana acum.”

Iti oferim aceasta oportunitate, ca membru al echipei noastre de Call Center!

Descrierea jobului

Iata ce iti oferim:

  • o echipa entuziasta si dinamica;
  • un birou proaspat renovat, intr-o cladire aflata aproape de statia de metrou Aurel Vlaicu;
  • pachet salarial motivant;
  • bonus de instalare;
  • bonus de performanta;
  • training in domeniul financiar-bancar;
  • oportunitati reale de dezvoltare profesionala;
  • oportunitatea de a aplica intern, dupa un an, pentru alte posturi din companiile noastre: TBI Bank, TBI Credit, TBI Leasing.

Suna atractiv? Hai sa ne cunoastem!



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunostințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atentie la detalii
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potentialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere in clienti TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.



Candidatul ideal

  • Experienta in domeniul financiar-bancar de minim 1 an (preferabil in activitatea de creditare persoane fizice)
  • Absolvent de studii universitare
  • Abilitati bune de comunicare si de lucru in echipa
  • Bune abilitati de analiza si in gasirea de solutii
  • Spirit de observatie, rabdare, implicare, initiativa
  • Seriozitate, responsabilitate, integritate, punctualitate, respectarea termenelor limita
  • MS Office

Descrierea jobului

  • Verificarea documentatiei contractuale si a conditiilor conform normelor si procedurilor interne;
  • Verificarea respectarii criteriilor de eligibilitate;
  • Intocmirea unui profil corect al clientului;
  • Verificarea clientului in bazele de date specifice;
  • Luarea deciziei finale de creditare respectand normele si procedurile interne;
  • Pregatirea rapoartelor specifice pentru managementul companiei;
  • Gestionarea fizica eficienta a dosarelor de credit cu respectarea termenelor prevazute.


Candidatul ideal

  • Studii superioare (diploma licenta), de preferat economice sau juridice
  • Experienta in sectorul financiar-bancar
  • Experienta in colectarea creantelor, analiza, antifrauda minim 1 an
  • Rezistenta la stres
  • Simt analitic si initiativa
  • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
  • Orientare catre client
  • Bune abilitati utilizare MS office (Word, Excel, Internet)

Se ofera:

  • Pachet salarial atractiv (parte fixa + variabila in functie de realizari)
  • Posibilitatea dezvoltarii profesionale/cariera
  • Posibilitati de promovare
  • Angajare pe perioada determinata/nedeterminata, in functie de profilul candidatului
  • Posibilitate program part-time pentru studenti si alte categorii profesionale
  • Program de lucru in ture
  • Utilizarea tuturor instrumentelor de colectare (telefon, SMS, email, deplasari) in vederea realizarii targetului

Descrierea jobului

  • Contactarea telefonica a clientilor cu intarzieri fata de termenele de plata stabilite in contract;
  • Informeaza clientii despre debitele restante, avantajele efectuarii platilor restante cu prioritate, riscurile in caz de neplata;
  • Sesizarea/investigarea suspiciunilor de frauda identificate in activitatea zilnica;
  • Colaboreaza cu toate departamentele companiei in scopul atingerii obiectivului individual, precum si a solutionarii spetelor intalnite in activitatea de colectare;
  • Intocmeste lunar rapoarte de activitate.


Candidatul ideal

  • Carnet auto - categoria B
  • Experienta de sofat masini cutie automata cel putin 5 ani (experienta relevanta ca sofer de protocol)
  • Engleza - inteles/vorbit (nivel fluent - obligatoriu)
  • Studii medii – obligatoriu
  • Aspect ingrijit si bune capacitati comunicare
  • Seriozitate si confidentialitate
  • Disponibilitate la program flexibil
  • Fara evenimente auto nedorite (fara cazier)
  • Atitudine preventiva in sofat si rezistenta la stres

Descrierea jobului

  • Sofeaza masina managementului companiei
  • Realizeaza diverse comisioane pentru superiorul direct
  • Transporta alte persoane in conditii de buna siguranta
  • Este responsabil de buna intretinere a masinii de serviciu
  • Respecta regulile de circulatie


Candidatul ideal

  • Absolvent de facultate
  • Experienta in domeniu de minim doi ani
  • Engleza la nivel mediu-avansat
  • Preferabil certificat CCNA/CCNP

Descrierea jobului

  • Mentenanta infrastructura informatica (hardware, software, comunicatie), help-desk primar utilizator
  • Executare lucrari upgrade, instalare, relocare sisteme de calcul si periferice (ex. copiatoare, imprimante, scannere etc)
  • Inventariere echipamente de infrastructura ale companiei sub supravegherea Administratorului de Sistem (Coordonator Infrastructura)
  • Creare utilizatori infrastructura hardware cf. fiselor de utilizatori primite de la departamentele companiei
  • Alocare drepturi si securizari pe fisiere importante din retea
  • Urmarirea si administrarea copiilor de siguranta (backup), conform planului de backup
  • Contribuie la dezvoltarea sau modificarea retelei informatice (WLAN, reguli de acces etc)


The Senior Network Administrator works collaboratively with the entire operations team to perform network and system design and support. Specifically s/he is responsible for performing technical work related to the installation, testing, monitoring, and problem resolution related to the TBI network and system infrastructure. A Senior Network Administrator should be able to work independently and manage their workload. You should be able to take a general problem and be able to research options, define the project plan, define the budget, determine all dependencies, and implement the solution with oversight.

Minimum Education Required

  • Bachelor's degree in computer science, information technology, related degree or equivalent experience.

Years of Experience Required

  • Five (5) years’ experience managing and maintaining datacenter and corporate networks. Preferred experience around managed service providers and banking environments.
  • Two (2) years’ experience managing server infrastructure including Windows Server, Active Directory, and all associated services integrated in Microsoft Active Directory

Required Knowledge, Skills, and Other Abilities

  • Strong software defined networking/datacenter architecture experience
  • Expert knowledge of TCP/IP and other IP protocols
  • Strong experience managing and designing Cisco ACL environments
  • Strong experience with, clustering, Cisco FTD
  • Strong enterprise network and system architecture experience
  • Strong analytical skills, excellent oral and written communicative skills, quick learner, self-motivated, patient, and be able to work in stressful situations, and willing to work flexible hours
  • Experience around major Linux distributions (ability to install/maintain/debug MTA’s – dovecot, postfix, winbind, etc.)
  • Ability to assist in managing Microsoft active directory, Windows Server, and Hyper-V
  • Ability to assist in managing VMware ESXi and V-Center, Azure
  • Ability to assist in troubleshooting network and system issues
  • Critical thinking and problem solving skills
  • Self-starter and drive to take initiative and own issues
  • Ability to demonstrate supportive relationships with peers, customers, partners, and corporate executives

Preferred Technologies

  • Cisco (ASA, FMC-FTD; Managed Switches – Layer 2 & 3)
  • Imperva WAF / Checkpoint Firewalls
  • MPLS
  • Site to Site VPN creation
  • Routing and switching
  • Windows Server 2008-2012 R2/2016
  • Windows Hyper V
  • VMware ESXi and VCenter
  • AWS/Azure experience is a plus
  • Major Linux distributions experience is a plus

Responsibilities

  • Architect new network and system environments following best practices for security, performance, and reliability for datacenter and corporate offices
  • Assist in planning and performing company acquisitions by merging corporate offices and datacenters
  • Perform root-cause troubleshooting for network and system infrastructure
  • Help improve the networking and system disaster recovery strategy for datacenter and hosting environments
  • Perform routine maintenance on network and system devices (patches, break-fix, upgrades, etc.)
  • Combination of Technical Design / Cisco Networking, Security, Data Center and Cloud Technology Solutions
  • Perform security monitoring, penetration testing, and vulnerability remediation; ongoing performance tuning, hardware upgrades, and resource optimization;
  • Develop, maintain and support technical infrastructure, network, and server components
  • Assist in day to day network and system administration tasks (Firewall ACL creation, site to site tunnels, server deployments, server troubleshooting)
  • Assists in Firewall ACL implementation, VPN tunnel configuration and troubleshooting, and VLAN and port configuration.
  • Ability to work responsibly with or without direct supervision, with a proven ability to prioritize and multitask.
  • Works as a supportive and engaged member of the team and willing to mentor other team members.
  • Demonstrates excellent analytical and problem-solving skills.
  • Other duties as assigned.
  • Provide input on new technologies, hardware, software, and operating systems to meet company and IT department strategic goals.
  • Work with external vendors and internal clients in the resolution of server hardware and software issues, and in the implementation of internal & external projects.


Candidatul ideal

  • Diploma in Drept
  • Excel, Microsoft Office, utilizare internet cel putin nivel mediu
  • Cel putin 1 an experienta in executare silita/colectare/drept
  • Carnet de conducere - preferabil
  • Spirit analitic
  • Atentie la detalii
  • Bune abilitati de comunicare si negociere
  • Spirit de echipa si initiativa
  • Seriozitate/responsabilitate
  • Adaptabilitate si autocontrol

Descrierea jobului

  • Administreaza portofoliul de dosare de executare pe care le are in gestiune si indeplineste toate actiunile necesare pentru recuperarea in timp util a debitelor si realizarea targetului lunar personal;
  • Obtine lunar informatiile de actualizare a stadiului dosarelor de executare de la executorul judecatoresc. Inregistreaza/importa, verifica si actualizeaza informatiile in aplicatia interna pentru portofoliul administrat;
  • Identifica zilnic in extrasele de cont sumele recuperate pentru a fi alocate;
  • Efectueaza deplasari la executorii judecatoresti in vederea predarii si verificarii dosarelor de executare, pentru colectarea si verificarea informatiilor din procesul de executare;
  • Organizeaza corespondenta cu executorii judecatoresti (receptie, inregistrare, triere, pregatire pentru trimitere). Asigura si verifica prelucrarea corecta, completa si transmiterea zilnica a corespondentei aferente portofoliului propriu;
  • Urmareste, arhiveaza, scaneaza si pune in dosarele de executare adresele de inaintare, dovezile de predare catre executor si orice alt document care are legatura cu dosarul de executare;
  • Realizarea targetului lunar personal comunicat de catre superiorul direct.

Contact

Customer Service
021 259 86 00 

Working hours
Monday - Friday
| 09:00 - 18:00

Saturday - Sunday
| Closed

Network

Head office

Bucharest, Romania,
8-12, Putul lui Zamfir Str.