Careers

See all available jobs


Candidatul ideal

Skills and Abilities:

  • Excellent communication skills, both oral and written
  • Adequate knowledge of organizational effectiveness
  • Familiarity with business and financial principles and practices
  • Able to effectively communicate with all levels of the organization
  • Demonstrable problem solvency skills
  • Able to work effectively under tight deadlines
  • Adaptability and flexibility especially in a rapidly changing environment
  • University degree


The Ideal Candidate:

  • University degree
  • Good knowledge of English

 

Descrierea jobului

  • Checks the documents of the companies applying for partner by making the necessary inquiries into the external registers and the systems. Issues an opinion and prepares the documentation for subsequent approval;
  • Prepares partner agreements, annexes, notification letters, powers of attorney and other documents. Organizes and controls their signing;
  • Participates in the organization of promotions and promotional campaigns for partners;
  • Regularly calculates the payment of commissions to the partners. Processes and controls their payment;
  • Provides assistance and information to credit agents, advising them on credit products offered;
  • Prepares daily and periodical reports on the contracts concluded by the credit intermediaries, insurance and the fulfillment of other purposes;
  • Keeps and maintains an up-to-date credit intermediary register;
  • Keeps records of the merchant documents.

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

  • Studii superioare (profilul economic reprezinta un avantaj)
  • Sa detina abilitati analitice si de rezolvare a problemelor
  • Abilitati bune de operare PC
  • Bune abilitati de organizare, planificare si atentie la detalii
  • Orientat catre munca in echipa

 

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Asigură la timp satisfacerea cerinţelor clienţilor cu privire la problemele operaţionale, dovedind o atitudine şi un comportament profesionist; asigura servicii de calitate
  • Tratarea solicitarilor de rambursare anticipata a contractelor de credit si inchiderea acestora in urma achitarii integrale
  • Intocmirea de situatii contabile / calculul soldurilor de plata pentru contracte in executare si clienti care solicita refinantare la alte banci
  • Mentinerea relatiei cu angajatii Companiei in ceea ce priveste solicitarile clientilor de a rambursa creditul total/partial
  • Efectuarea corectiilor sau modificarilor solicitate de catre unitatile teritoriale: corectii dobanzi, ajustare penalizari, rambursari anticipate partiale si totale
  • Inchiderea in sistem a contractelor cu reziliere
  • Emiterea adreselor de sold zero, atat pentru clienti cat si pentru Departamentele Companiei
  • Reglarea in sistem atat operational cat si contabil a contractelor cu refinantari interne sau externe

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

Desirable skills:

  • Experience in sales team management and sales channel development. Previous experience in dealing with Internal Controls and process improvement initiatives
  • Demonstrate sales skills, managerial experience, leadership, teamwork, and supervisory skills.
  • Good communication & presentation skills (incl English skills)
  • Previous experience in providing nationwide channel support improving customers service levels, monitoring and improving operational flows, overseeing internal controls
  • Excellent planning and organizing abilities, including attention to details
  • Proactive & positive attitude, innovative thinking
  • Result oriented individual and oriented to achieving customer satisfaction
  • Excellent capabilities to interpret, analyse and present information to achieve audience buy-in

 

Descrierea jobului

Role Scope:

  • In charge with Cash Lending Network Development and Sales Support
  • Responsible for overseeing activities of Cash Lending teams: sales process optimization, sales process quality & internal controls, sales incentive schemes, sales operational process improvement incl. training delivery, sales teams activity reporting & operational flows
  • Built cross-functional relationships to enhance sales channels and overall company performance (Sales, Finance, Product Marketing, Customer Care, Legal, Procurement & IT, Operations)


Main Responsibilities

  • Network operational & sales team support
  • Design and properly document customer service processes, by developing sales and operational related procedures to enable implementation of key metrics and ensure quality controls within the allocated sales network
  • Improved efficiency through clear streamlined processes, radically improving sales force efficiency, increased productivity and enable monitoring of network activity
  • Facilitate that CL Network is executing policies and procedures by making sure proper communication flows, training and internal controls are available. Support roll-out of new policies and business process national wide to support implementation within the network
  • Select and evaluate new “go to market” strategies and highlight consequences for the market and sales organization.
  • Reduced operational errors through establishing clear accountability, process efficiency by improved interdepartmental work flows (with Product Marketing, Call Center, Operations and any other support function key departments)
  • Coordinate all TBI Group projects that are dedicated to sales distribution channels
  • Develop, implement, and manage comprehensive projects in addition to people management responsibilities
  • Monitors, troubleshoots, and improves area-of-control for all operational processes to ensure optimum performance and practice consistency, including monitoring all compliance related activities.
  • Develop and implement controlling parameters & raise compliance awareness at the network level by developing compliance assessments, performance monitoring and reporting.
  • Ensure infrastructure for communication within the Sales Organization (sales force, credit offices, headquarters).
  • Leads communication and needs analysis on product offering and pricing by liaising with Product Marketing department and ensure proper deployment and monitoring of Products and Customer Campaigns in the network
  • Budget spend tracking, accrual management and performance against target analysis
  • Complete control and management of regional operational activity by working directly with RSMs
  • Build process improvement framework to ensure all sales network obstacles are tracked, managed and controlled&communicated to Head of Cash Lending
  • Responsible to accommodate any sales performance reporting on topics that include but are not limited to sales performance, TPD, Sales force performance and target setting, campaign management efficiency
  • Support network optimization initiatives (build new network structure, including sales office location, new sales force structure)
  • Propose marketing strategies that assist the RSM in promoting network Financial Products
  • Provide quality assurance for through ongoing evaluation of produced materials and make recommendations for improvement
  • Lead the sales support team members (incl Help desk) to make sure sales reporting, operational support is managed properly. Overseeing the daily roles and supporting ongoing project work for any initiatives that aim to support Sales force activity and network efficiency
  • Manage sales performance forecasting both internally within the team and externally to key departments and HR
  • Responsible to control bonus payment management, sales force contest and recognition programs, following defined criteria
  • Participate actively to create, manage and report, key department metrics to offer support to Department Head in managing the team effectively and in alignment with the goals of the Division Support sales teams and field management through analysis/research of targets and performance, training, communication and presentations

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

Daca esti pasionat de comunicare, iti place sa asculti si sa oferi suport, o cariera in Call Center te va ajuta sa iti dezvolti abilitatiile dar si sa oferi clientilor nostri o experienta excelenta.

  • Studii superioare finalizate sau in curs (reprezinta un avantaj)
  • Experiență în customer service sau in domeniul financiar bancar (reprezinta un avantaj)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) – nivel mediu
  • Entuziasm si atitudine pozitiva
  • Abilitati foarte bune de comunicare,persoana calma orientata spre client
  • Gestionarea corecta a situatiilor printr-o atitudine cooperanta si o gandire pozitiva
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala

 

Descrierea jobului

Rolul central este de interactiona si de a rezolva solicitarile clientilor nostri prin:

  • Preluarea apelurilor telefonice/solicitarilor primite pe e-mail
  • Furnizarea de informatii clientilor cu privire la produsele institutiei
  • Efectuarea de operatiuni in sistem conform solicitarilor inregistrate
  • Urmarirea demersurilor necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor
  • Adresarea catre clienti intr-un mod profesionist


Beneficiile pe care ti le oferim

  • Training specializat si sesiuni periodice de refresh si coaching
  • Mediu de lucru placut cu oameni tineri, creativi si dinamici
  • Pachet salarial competitiv ce include salariu fix si schema de bonusare atractiva


Cautam oameni pasionati care sa ni se alature, dornici de a activa intr-un mediu placut si provocator, intr-o echipa alaturi de care oferim oportunitatea de invatare si de dezvoltare.

 

Descrierea companiei

TBI Bank Romania alaturi de TBI Credit si TBI Leasing furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noastre comerciale.

Facem parte din grupul 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile si ne dorim sa cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa ofere servicii clientilor din toata Europa.

Cautam persoane care sa ne provoace prin pasiunea, ingeniozitatea si ideile lor si daca doriti sa va alaturati echipei noastre, ne anuntam entuziasmati in a va cunoaste.



Candidatul ideal

Profilul candidatului

  • Studii medii sau superioare
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (de preferat)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Permis de conducere : categoria B
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

 

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliu
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Coordonator Zonal.

Cerintele postului

  • Studii superioare
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare reprezinta un avantaj
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows,)
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare
  • Abilități de negociere și persuasiune
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung
  • Capabilitatea de a identifica problemele urgente si propunerea de solutii alternative
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Permis de conducere categoria B

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite. Candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.

 

Descrierea jobului

Responsabilitati

  • Coordonarea si dezvoltarea echipei de vanzari alocate zonei tale
  • Dezvoltarea portofoliului de parteneri TBI Credit din zona alocata
  • Crearea si mentinerea unei relatii profesionale cu locatiile aflate in portofoliu
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Organizarea de intalniri periodice cu conducerea partenerilor din portofoliu pentru analiza activitatii lunare, trimestriale si anuale
  • Realizarea bugetului de vanzari
  • Monitorizeaza evolutia portofoliului
  • Cooordoneaza, evalueaza, motiveaza colegii din echipa cu scopul atingerii obiectivelor de vanzari
  • Ofera feedback, training si coaching persoanelor coordonate pentru dezvoltarea permanenta a acestora
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe zona alocata
  • Implementerea de tactici si strategii de vanzari la nivel zonal

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atenție la detalii
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar

 

Descrierea jobului

Responsabilitati

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atenție la detalii
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar

 

Descrierea jobului

Responsabilitati

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului

  • Studii superioare finalizate sau in curs
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj)
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows)
  • Atenție la detalii
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar

 

Descrierea jobului

Responsabilitati

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Credit
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Credit
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocat

In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

Profilul candidatului:

  • Studii superioare (diploma licenta), de preferat economice sau juridice, 
  • Experienta in sectorul financiar-bancar 
  • Experienta in colectarea creantelor, analiza, antifrauda minim 1 an 
  • Rezistenta la stres
  • Simt analitic si initiativa 
  • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere 
  • Orientare catre client 
  • Bune abilitati utilizare MS office (Word, Excel, Internet)


Se ofera: 

  • Pachet salarial atractiv (parte fixa + variabila in functie de realizari) 
  • Posibilitatea dezvoltarii profesionale / cariera 
  • Posibiltati de promovare 
  • Angajare pe perioada determinata / nedeterminata in functie de profilul candidatului 
  • Posibilitate program part-time pentru studenti si alte categorii profesionale, 
  • Program de lucru in ture
  • Utilizarea tuturor istrumentelor de colectare (telefon, SMS, email, deplasari) in vederea realizarii targetului.

 

Descrierea jobului

Descrierea postului:

  • Contactarea telefonica a clientilor cu intarzieri fata de termenele de plata stabilite in contract;
  • Informeaza clientii despre debitele restante, avantajele efectuarii platilor restante cu prioritate, riscurile in caz de neplata;
  • Sesizarea / Investigarea suspiciunilor de frauda identificate in activitatea zilnica; 
  • Colaboreaza cu toate departamentele companiei in scopul atingerii obiectivului individual, precum si a solutionarii spetelor intalnite in activitatea de colectare; 
  • Intocmeste lunar rapoarte de activitate.

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

 

  • Absolvent cu studii superioare economice
  • Experienta de min. 3 ani in domeniul financiar-contabilitate in cadrul unei companii financiare (IFN)
  • Microsoft Office-avansat si experienta de lucru intr-un sistem informatic integrat ERP (de preferat Charisma, modul Credite si Contabilitate)
  • Persoana bine organizata, adepta a muncii in echipa, cu abilitati de comunicare.
  • Gandire analitica, atentie la detalii si atitudine orientata spre identificarea de solutii optime si eficiente.
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris)

 

Descrierea jobului

  • Realizeaza operatiuni financiar – contabile, specifice postului (ex: reconcilierea extraselor bancare, alocari de incasari, intocmire ordine de plata aferente plati proprii ale companiei, acordare avansuri spre decontare si justificarea acestora).
  • Realizeaza proceduri de inchidere de luna.
  • Realizeaza diverse analize si pregateste rapoarte interne privind evolutia soldurilor contabile.
  • Supervizarea implementarii procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informatic. Reconcilierea si/sau inchiderea de conturi contabile.
  • Testeaza si contribuie la implementarea de solutiile informatice in cadrul proiectelor repartizate in cadrul departamentului Financiar-Contabilitate
  • Semnaleaza riscurile la care este expusa compania si recomanda masuri corective pentru eliminarea lor si pentru atingerea rezultatelor dorite.

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.



Candidatul ideal

  • Atentie la detalii, precizie
  • Experiența operare Microsoft Office (Word/Excel/Outlook)
  • Disponibilitate program full-time+
  • Autodisciplina si spirit de echipa
  • Capacitatea de a respecta termenele
  • Cunoasterea la nivel mediu-avansat a limbii engleze

 

Descrierea jobului

  • Indeplinirea activitatilor administrative din cadrul TBI Group
  • Operatiuni de contabilitate primara (introducere facturi, dare la plata);
  • Tine evidenta chiriilor, utilitatilor pentru toate punctele de lucru;
  • Supravegherea respectarii termenelor/bugetului si a standardelor de calitate;
  • Organizarea, inventarierea, evidenta reclamelor plasate in teritoriu;
  • Intocmirea de rapoarte de activitate;
  • Organizarea si arhivarea documentelor, alte activitati administrative.

 

Descrierea companiei

Suntem prezenti in Romania din 2002, atunci cand compania olandeza TBIF Financial Services (TBIF), compania-mama a TBI Bank, fosta filiala a Kardan Group, a infiintat TBI Leasing la Bucuresti.

Pasul urmator a fost extinderea operatiunilor noastre financiare in tara: am infiintat alte doua companii - TBI Credit si TBI Fleet. Astfel ne-am format ca jucator puternic si ambitios pe piata locala a sectorului financiar, oferind intr-un singur loc produse si servicii simple si convenabile in domeniile creditelor de consum si credite pentru companii.

In 2011, TBIF a achizitionat filiala bulgara a Nova Ljubljanska Banka (Slovenia), a creat TBI Bank si, in acest fel, am intrat in sectorul bancar. In 2012, am inceput operatiunile bancare in Romania si am deschis o sucursala TBI Bank la Bucuresti.

In 2016, TBIF a fost achizitionata de 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile.

In prezent, sucursala TBI Bank din Romania, TBI Leasing si TBI Credit impreuna furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Obiectivul nostru este sa devenim o banca digitala de noua generatie. Clientii sunt in centrul tuturor actiunilor noastre, iar noi suntem in permanenta schimbare in functie de comportamentul lor si de piata financiara. Cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.


Contact

Customer Service
021 259 86 00 

Working hours
Monday - Friday
| 09:00 - 18:00

Saturday - Sunday
| Closed

Network

Head office

Bucharest, Romania,
8-12, Putul lui Zamfir Str.